Jaaaaa =)

Hallå igen =)

Vaknade idag 05:22 och var jätte pigg, hmm..
Gjorde frukost till mig och älsklinge som vart klar 06:00, åt den tillsammans sen gick vi o la oss igen. ÄLsklinge gick upp vid 07:30 igen för att åka till jobbet, medans jag sov fram till 08:55 då en killkompis ringde och väckte mig!

Efter samtalet med honom och efter att jag ringt och grattat hans mamma så ringde jag till Wallenstams tjejen, hon svarade och sa att vår ekonomi såg bra ut och att lägenheten är våran =)=)=)=)=)=)... Äntligen så kommer jag ifrån fiskis!

Har vart uppe hos stenafastigheter och gjort en skriftlig uppsägning på min nuvarande lägenhet, och ska snart till förrådet och hämta alla mina grejer så jag kna börja packa här hemma! =)...
Det e ju som sagt omgående inflyttning på orminge lägenheten!

Ska till Wallenstams huvudkontor på Onsdag 16:00 men älsklingen och skriva på kontraktet.

wiieee vad jag längtar =). ne nu ska jag sätta igång, men kanske skriver lite mer sen =)


///Emmzii<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0