Inte skrivit på ett tag

Hallå, har inte skrivit på ett tag eftersom jag har flyttat och datan fungerar inte ännu.
Är på jobbet just nu, har haft natten.
Slutar 09:00 ska hem då och klockan 10:00 kommer en kille från dalkia och kollar alla "fel" på lägenheten,
sen mellan 10-12 så kommer dom med nya spisen och
sen mellan 15:16 så ska ComHem komma och fixa ett ComHem uttag så min hem telefon och datan ska börja fungera,
fullt upp idag!
Tur att det är fint väder så man är på gott humör iaf!
Känns iaf jätte skönt och ha flyttat =)
Nu gäller det bara och se till att någon får min gamla lägenhet så jag slipper sitta och betala den månadshyran i 3 månader fram över...

Bebis mår bra tror jag =), är i vecka 15, och det börjar synas lite mer, känner spänningar nertill och på magen =)=)=)

Ne nu ska jag fortsätta jobba, lär väl skriva mer imorgon, har natten då igen, käna lite extra pengar ; )



///Emmzii<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0