Hungrig!

Halloj!

Är på jobbet nu, har jobbat sen 13:00 och slutar 21:00.
Blir hämtad av svärmor ikväll, så det känns skönt =)

Är jätte hungrig, ska snart laga mat åt mig och min arbetskamrat, det blir pasta med spenatsås... Mmmm svärmor har lärt mig att göra en god spenatsås med en massa vitlök =) så lär väl inte dofta så gott när jag kommer hem till älsklingen ikväll hehe, men det e sak samma, han älskar ju ig ändå ; )

Den goda maträtten ; )


Längtar otroligt mycket till imorgon, ställer klockan på 11:00 och ringer henne från wallenstam och kollar om vi fått lägenheten lr inte.
Om hon nu inte ringer mig tidigare, med tanke på att hon egentligen skulle ringa mig i fredags!

Jaha nog om det, lite om mig då, och min kära graviditet.
Allting går bra, börjar bli lite runt om magen ; )
Men längtar tills det verkligen syns, vill ju känna bebisen där inne röra sig!
Men det kommer ...

Ne nu ska jag nog gå och börja med maten och sen jobba vidare...


Ha det bra =)

///Emmzi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0