För vissa går det framår, andra bakåt!

Om man jämför folk idag som man känt eller känner, så e det att vissa går framåt i livet, skaffar familj, reser, lever livet m.m. för de andra så går det bakåt, dom börjar umgås med människor som dom aldrig gillat förut, super bara, och har inga framtidsplaner alls. Det e så himla tråkigt att det ska vara så och sen när man vill hjälpa till och ge råd, då blir bara personen arg... aja hoppas iaf denna person någon gång fattar att det finns så mycket mer än det han redan har...

Jag är iaf världens lyckligaste =), sitter på jobbet och väntar på att jag ska sluta ehhe. det går sakta men säkert fram!

Morbror, kusinerna och svörmor kommer antagligen hem o hälsar på mig och älsklingen idag =) så det ska bli kul. Förut så hade man ju svärmor porten bredvid men nu känns det så tomt utan henne. Nu kan jag inte bara gå porten bredvid och dricka en kopp kaffe och snacka skit, nu blir det buss och tåg om jag ska till henne... aja vi hörs ju på tele varje dag typ hehe...

Lördag odag, vad ska man göra ikväll då? supa kanske HAHA
Ne en lugn hemma kväll med älsklingen och kolla på tv och bara ha det JÄTTE mysigt! Längtar tills jag träffar dig hjärtat mitt!

Datorn har börjat fungera där hemma nu, så då kanske det blir lite mer bloggande och kanske lite bilder på min nya lägenhet, eller rättare sagt min och älsklingens =)     <3


Magen har väl börjat växa lite nu, så kanske lite bilder på den också snart =)


Ne nu ska jag forstätta arbeta, och sen ta en kopp te =)



///Emmzii<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0