Älskling

Sitter och väntar på att älsklingen ska kliva innanför dörren snart =)
Usch vilken dag det har varit idag, fixat o donat med allt inför flytten, nu e det typ bara adressändring som ska göras ikväll men älsklingen!

Gud va kul att det kommer stå båda våra efternamn på våran dörr i våran gemensamma lägenhet=)
Jag e nog världens lyckligaste tjej =)=)=)

Älsklinge ska laga korvstroganoff med ris idag, mmm GOTT ; )

Nu ska jag forstätta fixa lite till med kartonger!

Snart e vi grannar Gumman =) *Längtar*




          .:*VBE*:.

///Emmzii<3

Kommentarer
Postat av: Veronika

Ja gumman jag längtar också till du flyttar hit! är så glad för din skull!!! =) lycka till med flytten! säg till om ni behöver hjälp jag kommer gärna!

2008-04-14 @ 22:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0