Tjooo.....

Halloj allihopa som läser ; )

Idag har vart en jätte mysig dag,
har vart i sickla med familjen och morbror och hans familj,
köpte lite julsaker hem till lägenheten.
Jag har redan pyntat klart eftersom nästa helg så jobbar Patrik och jag åker till malmköping på söndagen!
så nu är det klart iaf,
grannarna får väl tycka att vi är lite konstiga som pyntat redan nu ; )

Nu ligger Novalie och sover i vagnen,
vi har vart ute på en liten promenad.
Älsklingen står och gör varma mackor åt oss och sen tänkte jag ge mig på och baka lite =)
Det var så länge sen känns det som,
jag bakade ju nästan varje dag när jag var gravid, men inte alls nu.

En anonym hade skrivit en kommentar att denne var intresserad av vad vi hade för barnvagn.
Det är en Emmaljunga - 05
     
Så här ser våran barnvagn ut.
Hoppas du vart nöjd med svaret =)

Ha det bra allihopa!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag blev jätte nöjd med svaret :) jätte mysig vagn

2008-11-22 @ 19:59:17
Postat av: .

vart bor ni någonstans, husen på ena bilden känns bekant!

2008-11-25 @ 15:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0