sover...

japp det gör hon, och i sin egen säng också ; )
Måste börja vänja henne vid att sova i sin egen säng nu, så jag också kan få sova lite bättre på nätterna.

Idag är det iaf fredag och älsklingen är ledig i helgen... SKÖNT!
Så nu har jag min lilla familj hela helgen!

Idag var jag och Novalie i Forum och åt lunch med Simret och hennes dotter Andrea.
Jag köpte klart födelsedagspresenten till älsklingen och hans julklapp, så nu är han klar iaf!
Sen är det bara till resten av alla miljoner folk hehe.

Nästa Söndag så åker jag, Novalie, Veronika, hennes mamma och hennes lillebror till Malmköping över dagen!
Så Novalie får träffa sin mormor, moirfar och morbror =)

Ne nu ska jag glo runt lite innan hon vaknar för lite mat!


God Natt!



Novalie och hennes morbror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0