NVP

Pratade med min mamma idag och hon berättade att annonserna på Mathilda och Novalie hade kommit ut på nacka värmdö postens hemsida. Antagligen kommer det i tidningen idag då =)
Här är sötnosarna!



 
2008-11-13 fyller vår lilla sessa 1 år!
Att tiden går så fort?!
Vi älskar dig Mathilda Nilsson så det gör ont i magen!
Pussar och Kramar Mamma Karolina,
Pappa Kenneth och
storasyster Emilia!


2008-10-19 kl 16:01
föddes lilla Novalie Emilia Pelosio.
Vägde 3250g och var 49cm lång.
Stolta föräldrar är Emma och Patrik.
Vi älskar dig Novalie
Puss från Mamma och Pappa

Igår var jag iaf i forum med Carro, Mathilda och Emilia.
Det var jätte trevligt, köpte en ny klänning till Novalie, så söööt!
Den ska hon ha på Mathildas kalas på lördag!
men iaf, efter forum åkte vi hem till Carro, tog en snabb kaffe.
Sen mötte jag svärmor i centrum och handlade tacos =)
Sen gick vi hem till henne och åt middag där.
Älsklingen kom efter jobbet till fiskis och åt också, sen skjutsade svärmor hem oss runt 20:00 tiden.

Kom hem, tog en dusch sen gick jag och la mig med Novalie!
jag var riktigt trött igår, men idag är jag pigg igen...

Så där, nu vart det en liten uppdatering iaf =)




Ingen bra bild, men här är Novalie och Mathilda =)


Kommentarer
Postat av: ☆FREIJAS MAMMA - Caroline.

Ska Mathilda pussas? ; )

2008-11-11 @ 11:55:18
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: ☆FREIJAS MAMMA - Caroline.

Pussgurkan! : )

2008-11-11 @ 12:41:37
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0