Härlig dusch

Har precis kommit ur duschen, gud så skönt det var!
Nu ligger mina två älsklingar o soffan och myser, så jag passar på att skriva lite igen!

Imorgon ska vi till bvc, då blir det att mäta och väga igen!
Sist vi var där, alltså i fredags förra veckan då hade Novalie gått upp till 3470g och var 51cm lång.
Så nu får vi se om hon gått upp ännu mer?! =)

senare imorgon kväll ska jag passa mina två kusiner också mellan 18-19.
Men annars är det en lugn dag imorgon!

Ne det var väl allt för idag!

God Natt!


Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jo vi ska på kalas men jag vet inte vilken dag ännu.

2008-11-05 @ 21:41:11
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0