Go' kväll

Halloj!

Trodde inte jag skulle hinna skriva nå mer.
Men nu sover min prinsessa så sött i sin säng, så tänkte att jag skulle hinna skriva ett inlägg till för ikväll.
Dagen har iaf vart bra. Fick sova 2 timmar när min mormor passade henne och sen har vi ätit middag och jag och älsklingen tog en dusch tillsammans!
Imorgon blir första dagen jag blir själv med henne, både mormor och Patrik ska till jobbet!
Kommer nog att kännas konstigt, men jag vet att jag klarar av det!
Får se om Carro och Mathilda kommer imorgon också, får se hur natten blir och om man känner sig som människa imorogn ; )

Ne nu har lillen vaknat!
God natt på er!


Kram!

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jag vill också träffa bebis! : )

2008-11-04 @ 20:13:54
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0