feber

God morgon!
eller den e väl inte så god,
vaknade imorse av att jag frös jätte mycket.
Hade ont i hela kroppen,
älsklingen la hans täcke över mig också,
så jag hade två täcken imorse.
Vaknade sen igen av att jag svettades,
gick upp och tog tempen och självklart så hade jag feber.
Inte kul alls när man har en liten att ta hand om.

Hoppas på att jag mår bättre till ikväll och imorgon eftersom jag vill så gärna vill åka ner till mamma.

Natten har iaf vart helt oki.
Tog ner Novalie till våran säng runt halv 5 imorse,
annars har hon legat och sovit i sin säng =)

Just nu ligger hon i sin säng och gnäller lite,
hon är så trött så jag tänkte att hon skulle vila en stund.

Älsklingen jobbar till 16:00 idag,
ville att han skulle komma hem tidigare,
men det var tydligen jätte mycket på jobbet idag!

Idag skulle jag egentligen åkt på julmarknad i Gustavsberg,
med Veronika, Karin, Moa och Tuva men det blir hemma o ta det lugnt,
och hoppas på att febern lägger sig!


     

  

Min Sötnos <3

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ett litet tips är att lägga en snuttefilt som oftast är i ett mjukt material i botten på hennes säng så sover hon bättre än på det kalla lite hårdare lakanet

2008-11-29 @ 21:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0