Farsdag

Grattis våran älskade pappa (patrik) på farsdag!

Natten har varit sådär,
fram till 05:00 imorse.
Då tog patrik ut Novalie till vardagsrummet så jag skulle få sova en stund och det fick jag!
Dom båda kom in och väckte mig vid 08:00 så 3 timmar fick jag sova i lugn och ro =)

Idag är Novalie 3 veckor gammal,
tiden rullar på.

Igår var det en härlig dag,
vi var ute och promenerade i nästan 3 timmar,
sen gick vi och åt middag hemma hos patriks farmor och farfar!
sen vart det hem och äta lite chips och kolla på tv.

Idag ska vi inte göra nå speciellt.
Ut och gå en liten promenad,
sen ska väl svärmor komma förbi senare idag.

Ne nu ska jag gå och buta blöja på min dotter =)


Kram!


Min Älskade Familj

Kommentarer
Postat av: Titti

Grattis till dottern! =)

Kram Titti

2008-11-10 @ 12:30:48
URL: http://teidahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0