BVC

Hade tid på bvc idag klockan 15:30.
Novalie har gått upp till 3590g och var 52 cm lång =)
Min älskling blir bara större och större.

Väntar nu på att mina kusiner ska komma,
ska passa dom i en timme medans min morbror skulle på nått möte!

Min blogg kommer att bli fixad idag också,
Marina har fixat till den lite nu,
när Novalie kommit till världen!
Är jätte nöjd med designen,
så jag hoppas den kommer upp redan idag!
Tack igen Marina!

Ne nu ska jag försöka börja med maten och se om jag hinner göra nått innan min älskling vaknar!



Kram!

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Hehe yes. Jag vet inte om jag ska dit den 13:e eller 15:e får se hur det blir : )

2008-11-06 @ 19:24:26
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0